اقامتگاه بومگردی اوغول جان در روستای زرنان افتتاح شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان زنجان گفت: اقامتگاه بومگردی اوغول جان در روستای زرنان در هفته دولت با حضور مدیر کل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح و به  بهره‌برداری  رسید.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ در مراسم افتتاحیه و بهره برداری اقامتگاه بومگردی اوغول جان در روستای زرنان شهرستان زنجان گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، این اقامتگاه بومگردی توسط مدیر کل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح و به بهره‌برداری  رسید.

اقامتگاه بومگردی اوغول جان در روستای زرنان افتتاح شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان زنجان افزود: این اقامتگاه با ۳ ورودی مجزا، سه سوییت کامل و مجهز، یک استخر سر پوشیده و مدرن، یک سوییت کلبه سوئیسی مدرن و یک حیاط  مرکزی از هم با میزان سرمایه گذار ۳۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۴ نفر به طور مستقیم است.

اقامتگاه بومگردی اوغول جان در روستای زرنان افتتاح شد

آبیان در ادامه گفت: نظارت بر قیمت‌ها با هدف ارتقای سطح خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران ورودی استان از اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مسافرخانه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌های سنتی انجام می‌شود.

او تصریح کرد: تمام واحدهای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران، در بخش‌های مختلف اسکان، خدمات بهداشتی و درمانی، پذیرایی و رفاهی به صورت مستمر مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha