12موکب در استان مرکزی آماده پذیرایی زائران اربعین حسینی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: 12موکب در تاسیسات گردشگری بین‌راهی استان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی برپا شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان امروز سه‌شنبه 7 شهریور 1402 در  نشستی که با حضور مصطفی فاطمی مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ویژگی و موقعیت جغرافیایی این استان و قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی، هر ساله  زائران بسیاری  برای زیارت امام حسین (ع) و شرکت در همایش پیاده‌روی حسینی از این مسیر عبور می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی ادامه داد: 12 واحد پذیرایی و مجتمع گردشگری در سطح استان با برپایی موکب در مقابل این واحدها ارائه خدمت به زائران می‌دهند.

مرزبان تصریح کرد: این موکب‌ها در مقابل مجتمع تفریحی‌گردشگری آیلند ورودی استان، موکب قزل پارک در اراک، سرو در مسیر سلچگان، پارسیان در کمربندی جنوبی شهر اراک، مقابل دانشگاه پیام نور، توره در مسیر اراک- بروجرد، مهاجران، ساوه همدان و منطقه نمونه گردشگری گردو مستقر هستند که با همکاری و همیاری تاسیسات گردشگری استان برپا شده و به مسافران و زائران خدمات ارائه می‌دهند.

او با اشاره به اینکه امکانات سرویس‌های بهداشتی گسترده‌ای در طول مسیر فراهم شده است، افزود: بنر اطلاع‌رسانی در خصوص دریافت شکایات و نظرات مردمی مقابل تمامی این تاسیسات و سرویس‌های بهداشتی نصب شده و مردم می‌توانند با شماره 09629 تماس بگیرند و شکایات خود را ثبت کنند. بازدیدهای نظارتی به طور مستمر تا پایان ایام اربعین در حال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی تصریح کرد: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان استان بسیج شده‌اند تا در کنار خدمات مردمی به بهترین شکل ممکن پذیرای زوار اربعین باشند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha