۲ پروژه میراث‌فرهنگی در چابهار افتتاح شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چابهار از افتتاح ۲ پروژه در حوزه میراث‌فرهنگی این شهرستان به‌مناسبت ششمین روز از هفته دولت خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خیرالنساء امیری از افتتاح ۲ طرح در حوزه میراث فرهنگی در ششمین روز از هفته دولت با عنوان «دولت مردم؛ نظارت عمومی، پاسخگویی و تبیین» خبر داد و اظهار کرد: دولت سیزدهم با اتکا به خداوند با همکاری مردم و مسئولان توانست اقدامات مؤثری انجام دهد در این راستا هفته دولت بهترین فرصت و موقعیت برای بیان خدمات دولت به مردم، اعتمادبخشی، امیدآفرینی در جامعه به شمار می‌رود.

او افزود: این 2 پروژه شامل احداث بازارچه صنایع دستی در تالاب صورتی و یک واحد بوم‌گردی در روستای رمین با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال با حضور مسئولان اجرایی شهرستان چابهار کلنگ زنی و بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان چابهار ادامه داد: در هشت ماهه اخیر موافقت اصولی برای هفت پروژه در حوزه بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان در قالب بوم‌گردی، مجتمع تفریحی و گردشگری، هتل و هتل آپارتمان از طریق اداره کل میراث‌فرهنگی صادر شده است.

امیری تصریح کرد: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال برای ۱۲۰ نفر به طور مستقیم فراهم شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha