بیش از ۱۱۰۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه انجام شده است / فعالیت ۱۵ تیم نظارت بر خدمات گردشگری در ایام اربعین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: در ۱۲ روز گذشته بیش از ۱۱۰۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی استان کرمانشاه انجام شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه،  داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۷ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: نظارت بر خدمات‌دهی تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان در ایام اربعین به صورت ویژه در حال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: در سطح استان کرمانشاه از ۲۵ مردادماه در غالب ۱۵ تیم نظارتی کار بازدید روزانه از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان و به ویژه مسیرهای منتهی به مرز خسروی در حال انجام است.

او با بیان اینکه در سطح استان ۱۸۴۷ چشمه سرویس بهداشتی در غالب ۲۸۰ واحد آماده خدمات‌دهی به مسافران هستند، گفت: در ۱۲ روز گذشته ۱۱۰۵ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان انجام شده است.

فرمانی با تاکید بر اینکه کار نظارت تا پایان بازگشت کامل زوار اربعین با جدیت ادامه خواهد داشت، گفت: در مسیرهای اصلی استان وضعیت مناسبی برای خدمات‌دهی به زوار اربعین فراهم شده است.

او افزود: در مسیرهای اصلی استان ۱۸۰ موکب پذیرایی برای خدمات‌دهی به زوار اربعین برپا شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه تصریح کرد: ۳۲۰ واحد تاسیسات گردشگری استان از جمله اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی در این ایام آماده خدمات‌دهی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha