اسکان 13 هزار زائر اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران

رئیس ستاد مردمی اربعین مسجد مقدس جمکران با بیان این که 13 هزار زائر در این مسجد اسکان داده شده‌اند، گفت: موکب مسجد مقدس جمکران تا پایان ماه صفر میزبان زوار الحسین علیه السلام خواهد بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، ابراهیم صدوقی  رئیس ستاد مردمی اربعین مسجد مقدس جمکران امروز پنجشنبه 10 شهریور 1402 با اعلام این خبر اظهار کرد: این موکب از پنجم ماه صفر و همزمان با آغاز شرکت محبان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام در مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین، فعالیت خود را آغاز کرده افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی مسجد مقدس جمکران و قرار گرفتن در مسیر بازگشت زائران کشورها و استان‌های شرقی، خدمت رسانی موکب این مسجد تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

صدوقی گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۱۳ هزار زائر در این موکب اسکان داده شده‌اند و ۳۵ هزار زائر هم که توقف کوتاهی در مسجد مقدس جمکران داشتند پذیرایی شده است.

او با اشاره به حضور زائران خارجی در این موکب گفت: زائرانی از پاکستان، افغانستان، هند و آذربایجان در این موکب اسکان داده می‌شوند.

رئیس ستاد مردمی اربعین مسجد جمکران افزود: افرادی که تمایل به پذیرایی و همچنین خدمت به زوار امام حسین علیه السلام را دارند می‌توانند به موکب این مسجد واقع در صحن امام حسن عسکری علیه‌السلام مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha