اقدامات مشترک میان میراث‌فرهنگی و فنی‌وحرفه‌ای خوزستان تداوم پیدا می‌کند

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان با تأکید بر ارتباط مستقیم آموزش فنی‌حرفه‌ای با حوزه صنایع‌دستی گفت: در سال‌جاری نیز اقدامات مشترکی را با میراث‌فرهنگی خوزستان در قالب تفاهم‌نامه و موارد دیگر انجام خواهیم داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، شهرام ملایی‌هزاروندی در بازدید از پاویون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت استان با بیان این‌که صنایع‌دستی و فنی‌حرفه‌ای ارتباط مستقیم زیادی با یکدیگر دارند و تکمیل‌کننده کار یکدیگر هستند، تصریح کرد: بازدید مسئولان از چنین نمایشگاه‌هایی کمک می‌کند تا توانمندی‌های بخش‌ها کاملاً مشخص و در نهایت منجر به هم‌افزایی شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به این‌که در سال گذشته همکاری مشترکی در زمینه گردشگری و صنایع‌دستی با اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان داشتیم، گفت: برپایی نمایشگاه‌ها کمک می‌کند تا ما با ظرفیت‌های یکدیگر بیشتر آشنا شویم و با هم‌افزایی در زمینه اشتغال و توسعه آموزش و مهارت گام اساسی برداریم.

او افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای مطلوبی به نمایش گذاشته شد، البته ظرفیت‌های استان بسیار بیشتر از این‌ها است. به‌طور یقین هر سال باید این ظرفیت ها و توانمندی‌ها بیشتر و بهتر به نمایش گذاشته شود.

ملایی‌هزاروندی تصریح کرد: اقداماتی که در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته شد کمک می‌کند تا جوانان با دیدن آن‌ها مشتاق شوند و شغل خود را انتخاب کنند.

او اضافه کرد: نمایش دستاوردها چه در زمینه صنایع‌دستی و چه در سایر بخش‌ها باعث می‌شود جوانان نگاهشان تغییر پیدا کنند تا بتوانند کسب و کاری را در آینده برای خودشان ایجاد کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: سال گذشته اقدام مشترکی را با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام دادیم و امسال هم حتماً در برنامه کاری خود داریم و صحبت‌هایی نیز انجام شده تا اقدامات مشترکی را در قالب تفاهم‌نامه و موارد دیگر با اداره‌کل میراث فرهنگی استان ترتیب دهیم.

نمابشگاه هفته دولت خوزستان از هفتم تا نهم شهریورماه ۱۴۰۲ باحضور فعال اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سایر دستگاه‌های اجرایی خوزستان در محل سالن خلیج‌فارس نمایشگاه دائمی بین‌المللی اهواز دایر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061000718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha