بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان مرکزی، سیدحسن حسینی گفت: بنر اطلاعرسانی در خصوص دریافت شکایات و نظرات مردمی مقابل تمامی این تاسیسات و سرویسهای بهداشتی نصب شده و مردم می توانند با شماره تلفنهای 09629 هرگونه نقص و مشکل را در میان گذاشته و پیگیری کنند، همچنین بازدیدهای نظارتی به طور مستمر تا پایان ایام اربعین در حال انجام است.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان مرکزی افزود: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تاکید بر استمرار فعالیت استانها در تمامی بخشهای حمل و نقل و ترافیک، امنیت و انتظامی، امداد و نجات، مدیریت بحران، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی و برقراری هماهنگی کامل میان تمام واحدهای مسئول برای خدماترسانی شایسته به مسافران و زائرین اربعین ضروری میداند.
حسینی تصریح کرد: به تمامی تأسیسات گردشگری، رستورانها و مراکز پذیرایی بینراهی توصیه اکید میشود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر، نرخنامهها و بهداشت را رعایت کنند و با مسافران و زائران همکاری بیشتری داشته باشند.
به گفته او سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات با شماره 09629 بهصورت شبانه روز در خدمت مسافران و زوار اربعین است.
انتهای پیام/
نظر شما