۵۰ هزار پارکینگ در مرز جذابه ایجاد شده است/ تاکنون در هیچ یک از مرزهای کشور مشکل حمل و نقل نداشته‌ایم

وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون در هیچ کدام از پایانه‌های مرزی کشور مشکل حمل و نقل به وجود نیامده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، مهرداد بذرپاش امروز شنبه ۱۱ شهریورماه 1402 در جلسه جمع‌بندی سفر محمد مخبردزفولی معاون اول رئیس‌جمهوری به خوزستان که در پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: در شش پایانه مرزی مهران، شلمچه، چذابه، تمرچین، خسروی و باشماق اقدامات گسترده‌ای در چند ماهه منتهی به اربعین حسینی از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی ما راه‌های مواصلاتی به پایانه‌های مرزی بود که هرسال مشکلاتی در این بخش ایجاد می‌شد، اما خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این محورها انجام شده است.

او تصریح کرد: در مسیر ایلام به مرز مهران اتفاقات خوبی افتاده و تمام مسیر ۹۳ کیلومتری چهارخطه شده است. همچنین همه پایانه برکت که سال گذشته خاکی بود، آسفالت و برای آسایش زوار سایبان نصب شده است.

بذرپاش عنوان کرد: در پایانه شهیدسلیمانی در مرز مهران اقداماتی از جمله مسقف کردن پایانه و نصب مه‌پاش و ... انجام شده است. همچنین در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

او افزود: در پایانه مرزی چذابه ۵۰ هزار پارکینگ و در پایانه مرزی شلمچه نیز زیرساخت‌های خوبی آماده شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در مرز خسروی نیز ۳۵ کیلومتر باقی‌مانده منتهی به این مرز چهارخطه شد. همچنین در خود پایانه نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

او عنوان کرد: تاکنون در هیچ‌کدام از پایانه‌های مرزی کشور مشکل حمل و نقل به‌وجود نیامده است و امیدواریم در موج برگشت‌ها نیز بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم و با مشکلی مواجه نشویم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061100765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha