نشست هم‌اندیشی هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر برگزار شد

نشست هم‌اندیشی هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر با حضور معاونان و مدیران وزارت میراث‌فرهنگی با هدف آسیب‌شناسی و بررسی رویکرد جدید نسبت به دوره قبلی جشنواره و فراخوان برای گفتمان جدید بین‌بخشی برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، نشست هم‌اندیشی هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر روز شنبه ۱۱ شهریورماه 1402 با حضور مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، محمد قاسمی معاون حوزه وزارتی و امور بین‌الملل، ویدا توحدی مدیرکل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی، نادر زینالی مدیرکل امور استان‌ها، محمدباقر دشتگرد مدیرکل فناوری اطلاعات، حسن میثمی مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، دبیر اجرایی هفتمین دوره جشنواره و جمعی از مدیران در دفتر معاونت صنایع‌دستی برگزار شد.

آسیب‌شناسی و بررسی رویکرد جدید نسبت به دوره قبلی جشنواره و فراخوان برای گفتمان جدید بین بخشی از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست بود. همچنین تقویت حوزه اطلاع‌رسانی و دیجیتال و دعوت از سفرای کشورها و پر رنگ‌تر شدن برنامه جانبی مورد بررسی قرار گرفت.

توجه ویژه به عدد هشت با محوریت حضرت علی‌ابن موسی الرضا (ع) و اضافه شدن بخش هنر در حرم و همچنین بررسی رویکرد و شعار هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061200806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha