کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری در زنجان با اجرای ۵ طرح موافقت کرد

مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از بررسی ۹ پرونده طرح پیشنهادی در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری و تصویب اجرای ۵ مورد از آنها در شهرستان‌های مختلف این استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی گفت: ۹ پرونده در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان در حضور اعضا مورد بررسی قرار گرفت و پرونده‌ها شامل طرح احداث مجتمع گردشگری، هتل آپارتمان، مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی و اردوگاه گردشگری بود که می‌تواند ظرفیت مهمی به تاسیسات گردشگری استان اضافه کند.

مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان افزود: برآورد می‌شود با اجرای این پروژه‌ها برای ۸۰ نفر شغل ایجاد شود.

صفوی گفت: این ۹ پرونده مربوط به شهرستان‌های زنجان، خدابنده، طارم و خرمدره است که اعضای کمیته فنی با پنج پرونده موافقت کردند، دو پرونده برای بررسی بیشتر به جلسه آینده کمیته موکول شد و دو پرونده به عنوان طرح پیشران به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارسال شد.

استان زنجان با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی در هشتشهرستان، در شمال غرب ایران واقع شده و از مقاصد اصلی از گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061200834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha