تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری و واحدهای بین‌راهی استان سمنان

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری و واحدهای بین‌راهی استان سمنان در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی قاسم‌زاده روز دوشنبه 13 شهریورماه 1402 ضمن اشاره به اینکه استان سمنان هم مبدأ و هم مسیر زوار رضوی است گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 870 مورد بازدید نظارتی بر تأسیسات گردشگری انجام‌شده است و با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی و شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) قرار داریم، طرح ویژه نظارتی برای رفاه حال زوار اربعین و رضوی تا پایان ماه صفر در دستور کار قرار دارد.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: نظارت‌ها بر تأسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی، خانه مسافر، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و پروژه‌های عمرانی زیرساختی در سطح استان باهدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و اعتمادسازی، رعایت نرخ نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران در استان به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

مهدی قاسم‌زاده گفت: نظارت‌ها توسط کارشناسان این اداره کل و به‌صورت مشارکتی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مانند علوم پزشکی، شرکت نفت، اداره کل استاندارد، تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و ... انجام می‌شود و تا پایان ماه صفر به‌صورت ویژه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061300864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha