فراخوان ارسال بانک اطلاعات پیمانکاران حفاظت و مرمت توسط اداره‌کل موزه‌ها منتشر شد

مقدمات راه‌اندازی بانک اطلاعاتی پیمانکاران حقیقی و حقوقی فعال درحوزه حفاظت و مرمت آثار منقول فرهنگی و تاریخی توسط اداره‌کل موزه‌ها فراهم شد.

به گزارش میراث آریا، مقدمات راه‌اندازی بانک اطلاعاتی پیمانکاران حقیقی و حقوقی فعال درحوزه حفاظت و مرمت آثار منقول فرهنگی و تاریخی توسط اداره‌کل موزه‌ها فراهم شد.

 این بانک برای استفاده از خدمات پیمانکاران دارای صلاحیت با هدف سامان‌دهی و دسترسی آسان به تخصص و توانمندی‌های آن‌ها در اجرای پروژه‌های حفاظت و مرمت اموال منقول فرهنگی و تاریخی راه‌اندازی شده است و یکی از مزایای این بانک، مطلع شدن پیمانکاران از طرح‌های حفاظت و مرمت اموال منقول فرهنگی و تاریخی در دست اجرای این حوزه است.

متقاضیان علاقه‌مند به همکاری با میراث‌فرهنگی در اجرای پروژه‌های حفاظت و مرمت آثار منقول فرهنگی تاریخی در سراسر کشور می‌توانند پس از اخذ فرم ثبت نام از طریق https://iranmuseums.mcth.ir/bank حداکثر تا 30 آبان‌ماه 1402 نسبت به تکمیل فرم مربوطه در قالب فایل word و ارسال آن به همراه سایر مدارک و مستندات خواسته شده از طریق آدرس الکترونیکی Museums@mcth.ir اقدام کنند.

در ابتدا نحوه عملکرد متقاضیان بر اساس مستندات ارائه شده توسط کارشناسان اداره‌کل موزه‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و در ارجاع کار و مناقصات آتی به عنوان یکی از شاخصه‌های تاثیرگذار ملاک عمل خواهد بود. سپس فهرست نهایی پیمانکاران دارای صلاحیت و مورد تأیید از طریق سایت اداره‌کل موزه‌ها قابل مشاهده برای تمامی کارفرمایان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061300911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha