تلاش‌های یک ساله اخیر در حوزه اربعین، منجر به‌ رضایت نسبی زائران ورودی به ایلام شده است

استاندار و رئیس ستاد اربعین ایلام گفت: تلاش‌های یک ساله اخیر در حوزه اربعین، منجر به‌ رضایت نسبی زائران ورودی به ایلام شده است.

 به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار و رئیس ستاد اربعین ایلام امروز 14 شهریور 1402 در نشست ستاد ویژه‌ی اربعین‌حسینی در مرز مهران با اعلام این خبر اظهار کرد: آمادگی کامل برای بازگشت زائران از مرز مهران فراهم است و تلاش‌های یک‌ساله اخیر در حوزه اربعین، منجر به‌ رضایت نسبی زائران ورودی به ایلام شده است.

استاندار و رئیس ستاد اربعین استان ایلام با تأکید براینکه فرمانداران تمهیدات لازم در جهت اسکان و خدمات‌دهی به زوار در حال برگشت را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: امسال اقدام خوبی در راستای اقتصاد اربعین استان انجام شد و با ایجاد غرفه‌های مختلفی شامل صنایع دستی و سوغات محلی استان در معرض دید زوار و فروش قرار گرفته است.

بهرام‌نیا گفت: لازم می‌دانم از تلاش‌های شبانه دستگاه‌های امنیتی استان در این ایام نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم، علیرغم اینکه اقدامات این عزیزان دیده نمی‌شود اما در راستای تأمین امنیت، مجاهدانه تلاش می‌کنند.

او ادامه داد: روحانیون مستقر در مرز مهران در راستای معرفت‌افزایی، برپایی نماز جماعت به خوبی ایفای نقش کردند و لازم است تا چند روز بعد از اربعین استمرار یابد.

استاندار و رئیس ستاد اربعین استان ایلام همچنین از تلاش‌های مجموعه شهرداری‌ها و آتش‌نشانی، گروه‌های جهادی، فرماندار مهران، مدیران و مجموعه ستادی استانداری، دهیاری‌ها و حج و زیارت نیز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061400952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha