مراسم معارفه سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی یزد برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد برگزار شد.

به ‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، مراسم معارفه سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان روز یکشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور محمدعلی شاه حسینی سرپرست محترم معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد، معاونین اداره‌کل و جمعی از همکاران در محل اداره‌کل برگزار شد.

در این مراسم سرپرست محترم معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار، ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری و عزاداری سیدوسالار شهیدان از زحمات و تلاش‌های احمد آخوندی در مسئولیت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تشکر و قدردانی کرد و او را منشا خیر و برکت برای مردم و جامعه هدف و تاثیرگذار در این مجموعه خطاب کرد.

شاه حسینی در ادامه گفت: آخوندی یکی از نیروهای نخبه، با برنامه، تحول خواه و از افرادی است که محوریت برنامه تحولی یزد نوین با ایشان بود و کارهای خیلی خوب هم در زیرساخت، هم نرم‌ افزار و هم سخت افزار انجام داده است.

او عنوان کرد: امر مهم در زمان مدیریت ایشان این بود که تغییر نگاه و رویکرد در حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی استان اتفاق بیفتد که اتفاق افتاد. رمز موفقیت او تعامل بسیار خوب با تشکل های حوزه‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بود.

در ادامه احمد آخوندی مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: در این مدت سعی ما بر این بود که ارتباط خوبی بین دولت و بخش خصوصی برقرار باشد و ظرفیت مردمی در بخش گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع دستی به خوبی احصاء شود و تشکل‌های مردمی تقویت شود.

آخوندی تصریح کرد: بعد از این نیز کارهای کلان استان نظیر بحث ریلی، تکمیل شرکت یزد ایر و منطقه آزاد گردشگری پی‌گیری خواهد شد و بنده به عنوان نماینده میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استانداری کمک خواهم کرد تا در آینده نزدیک شاهد رونق گردشگری و توسعه میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی در سطح استان باشیم.

او در پایان از همراهی و همکاری وزیر و معاونان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، استاندار و معاونان او در استانداری یزد و همچنین همکاران مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در ادامه عنوان کرد: ابتدا از وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور و معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌های وزارت تشکر می‌کنم که بنده حقیر را قابل دانستند و این مسئولیت سنگین را به بنده واگذار کردند.

میرشمسی افزود: از استاندار محترم و معزز استان به دلیل اعتماد به نیروهای داخل اداره کل تقدیر و تشکر می‌کنم . استاندار یزد که با یک نگاه و رویکرد خاص حمایتی در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به صورت مردمی سازی و با حضور تشکل‌های مردم نهاد و حرفه‌ای یک فضای خاص جدید ایجاد کردند و با تمام توان و صورت جدی از بخش گردشگری و رفع مشکلات و موانع این بخش حمایت کردند.

او ادامه داد: با حضور آقای آخوندی در این دوره که گذشت اتاق فکر جدیدی در میراث‌فرهنگی شکل گرفت و نگاه زیرساختی و پایه ای در راستای تکمیل اقدامات مدیران قبلی انجام شد که نمونه فاخر آن شرکت هواپیمایی یزد ایر بود که در دولت مردمی سیزدهم این آرزو محقق شد و یزدی ها به شرکت یزد ایر افتخار می‌کنند.

میرشمسی مجدداً در پایان از استاندارمحترم، معاونین استاندار و معاونین اداره کل و همه کارشناسان و همکاران که به هر نحوی زحمت می‌کشند تا جایگاه میراث‌فرهنگی استان در سطح ملی و بین المللی به نحو شایسته ارتقا پیدا کند تشکر و قدردانی کرد.

مراسم معارفه سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی یزد برگزار شد

انتهای پیام/

کد خبر 1402061400954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha