اجرای ۴۷۵ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری ایلام در ایام اربعین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از اجرای ۴۷۵ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری از ابتدای محرم تاکنون خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون تعداد ۴۷۵ مورد بازدید نظارتی به‌منظور کنترل کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی، بهداشتی و ... برای رفاه حال زائران در استان انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه هدف از این بازدیدها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و زوار در ایام اربعین حسینی است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بازدیدهای نظارتی تلفیقی با حضور دستگاه‌های مرتبط به صورت روزانه در کل استان به‌صورت منظم و مستمر انجام می‌شود.

شریفی گفت: در ایام اربعین، نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی، استان ایلام با انبوه ورود مسافران و زائرین روبه‌رو است، ادامه داد: آمادگی کامل مراکز اقامتی، خانه مسافرها و … برای اسکان ضروری مسافران و زوار حسینی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061400959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha