آمادگی اسکان و خدمات‌دهی به زوار در راه برگشت از کربلا را داریم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی(ع) از کربلای معلی و اسکان و خدمات‌دهی به آن‌ها در استان اندیشیده شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد در این‌باره اظهار کرد: امکانات رفاهی مطلوبی در محورهای منتهی به پایانه مرزی باشماق مریوان برای خدمات‌دهی و تردد زوار اربعین فراهم شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: تمام تأسیسات گردشگری کردستان از جمله هتل‌ها، خانه‌مسافرها، مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و... که در مسیر برگشت کاروان‌های زیارتی واقع شده، برای پذیرایی و اسکان زائرین به‌حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

او عنوان کرد: در این ایام با همکاری اعضای ستاد اربعین، از تأسیسات گردشگری استان برای خدمات‌دهی شایسته و مطلوب به زوار حسینی به‌صورت مستمر بازدید به‌عمل آمده است.

مهرزاد با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی از نظر اسکان و پذیرایی از زائران در سطح استان و خصوصا مرز باشماق مریوان وجود نداشته است، یادآور شد: امیدواریم با همکاری ادارات مربوطه، بخش خصوصی و مردم مهمان‌نواز بتوانیم از زائران حسینی در راه برگشت، به شایستگی استقبال و پذیرایی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061500989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha