روند تقویت زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری دولت سیزدهم تسریع شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: روند توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف این استان همزمان با دولت سیزدهم تسریع شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از تعدادی جاذبه‌ها و طرح‌های گردشگری استان تأکید کرد: در مدت فعالیت دولت سیزدهم نگاه خاص و ویژه‌ای به حوزه گردشگری به‌ویزه در بام ایران شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا این استان به‌عنوان قطب گردشگری ایران معرفی و تلاش‌های قابل‌توجهی برای ارتقا و رونق این حوزه شده است.

جیلان تصریح کرد: به‌همین منظور صدور مجوز ایجاد برای تعدادی از طرح‌های بزرگ شامل هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری و اردوگاه‌های گردشگری در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری با هدف مشکلات گردشگران و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در دولت سیزدهم عملیاتی شد.

او یادآور شد: اجرای طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای تقویت حوزه گردشگری به‌شمار می‌رود.

جیلان اضافه کرد: در این راستا از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌منظور سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری حمایت می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061601008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha