آغاز عملیات جانمایی 5 تابلوی راهنمای گردشگری در محور شمال آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از آغاز عملیات جانمایی ۵ تابلو راهنمای گردشگری در محور شمال خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به تعدد آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان، در راستای سامان‌دهی و معرفی جامع مسیرهای گردشگری با همکاری اداره راهداری آذربایجان‌شرقی پنج تابلو در محور شمال استان نصب خواهند شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: تابلوهای مذکور در مسیرهای سه راهی اهر، راهدارخانه گویجه بل، ورودی شهر اهر، ورودی اهر از سمت کلیبر(روبه‌روی آرامستان برقی) و سامبران _ سه راهی هوراند نصب و مسیرهای دسترسی اماکن تاریخی و گردشگری در محور شهرستان‌های اهر، هریس، ورزقان، هوراند و کلیبر معرفی خواهند شد.

حمزه‌زاده اظهار کرد: هدف از نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در این مسیرها، دسترسی آسان گردشگران محترم به محور گردشگری شمال استان است که پیش از این نیز در مبادی ورودی استان تابلوهای جامع نصب شده بود، لذا در تلاشیم تا با فراهم‌سازی تابلوهای راهنمای لازم سفر را برای مسافران تسهیل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061601017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha