اطلاع‌رسانی به زائران مشهدالرضا موجب کارایی بیشتر در خدمت‌رسانی خواهد شد

قائم‌مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی بر ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات سفر به زائران مشهدالرضا در دهه پایانی ماه صفر مشهد تاکید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد امروز شنبه 18 شهریور ماه 1402 در جلسه ستاد خدمات سفر که با حضور روسای کمیته‌های این ستاد که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای مدیریت هر چه بهتر ارائه خدمات و مدیریت، 14 کمیته در این ستاد تشکیل شده است که هر کدام از این بخش‌ها خدمت‌رسانی‌های خاص خود را انجام می‌دهند.

قائم‌مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: آنچه در این خدمت‌رسانی‌ها اهمیت دارد و نباید مغفول واقع شد، اطلاع‌رسانی است.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف در این ستاد خدمات مختلفی را به زائران ارائه می‌کنند اما اگر این خدمات به افرادی که به مشهد می‌آیند، اطلاع‌رسانی نشود، اهداف این ستاد محقق نمی‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی با بیان این‌که هدف ما ارائه خدمات مطلوب به زائران امام رضا(ع) است، گفت: زائران باید درباره خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود و می‌توانند استفاده کنند، مطلع باشند. بنابراین لازم است که از این موضوع غفلت نشود.

گنابادی نژاد افزود: اطلاع‌رسانی دقیق بخش مهمی از عملکرد این ستاد را تشکیل می‌دهد و مسئولان کمیته‌ها حتما باید در این خصوص توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061801092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha