آغاز ثبت‌نام متقاضیان زنجانی در شانزدهمین جشنواره آش ایرانی

معاون گردشگری استان زنجان گفت: ثبت‌نام مرحله انتخابی نفرات استان زنجان در شانزدهمین جشنواره آش ایرانی از امروز تا ۲۵ شهریورماه در سایت جشنواره آغاز شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان داود آبیان روز ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲ گفت: همچون سنوات گذشته برای پخت آش‌های سنتی استان زنجان از امروز تا ۲۵ شهریورماه سال‌جاری از متقاضیان زنجانی شرکت در شانزدهمین  جشنواره آش ایرانی ثبت‌نام می‌شود که نفرات ثبت‌نام‌کننده در استان زنجان در مرحله انتخابی نفرات استانی شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی در هفته  پایانی شهریورماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون گردشگری استان زنجان افزود: متقاضیان شرکت کننده در شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی برای اختصاص غرفه برای پخت و فروش آش به سایت جشنواره مراجعه و ثبت نام کنند، به اشخاصی که در این مسابقه نمره قبولی آورده‌اند می‌توانند در جشنواره ملی آش ایرانی غرفه تعلق می‌گیرد.                       

آبیان گفت: جشنواره ملی آش، قدیمی‌ترین جشنواره غذای ایران است که همه‌ساله در شهر زنجان برگزار می‌شود که امسال هم با توجه به فصل پاییز و وضعیت آب و هوایی استان در هفته دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: سه رویداد مهم گردشگری شامل جشنواره ملی آش ایرانی؛ جشنواره اکو و نمایشگاه صنایع دستی استان زنجان در سطح ملی در سامانه ثبت رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061901169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha