بررسی شکایت زائران اربعین به صورت میدانی/ نظارت بر نرخ بلیت ناوگان حمل ونقل جاده ای، هوایی و ریلی

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران گفت: تیم های بازرسی کمیته بازرسی ستاد اربعین استان در پایانه ها، فرودگاه ها، ایستگاه راه آهن و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مستقر بودند و شکایات زائرین اربعین به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میراث آریا، اسدالله تقی زاده در تشریح روند نظارت بر ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی گفت: تیم های بازرسی و نظارت کمیته بازرسی ستاد اربعین استان تهران از تاریخ ۱۱شهریور لغایت ۲۰ شهریورماه در پایانه های مسافربری جنوب و غرب ،فرودگاه امام خمینی (ره)،ایستگاه راه آهن و برخی مجتمع های خدمات رفاهی استان حضور داشته و بر روند نحوه و ارائه خدمات به زائران اربعین نظارت داشتند. 

تقی زاده ادامه داد: بر این اساس فعالیت های نظارتی این تیم ها بصورت مستمر و در قالب نظارت بر قیمت بلیت ناوگان حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی و در قالب گشت های مشترک با اداره کل تعزیرات حکوتی و سازمان صمت استان تهران صورت گرفت.

مشاور استاندار تهران تاکید کرد: بسیاری از شکایت های زائران اربعین بصورت میدانی توسط بازرسین حاضر در محل بررسی و رفع شد و طبق وظایف محوله کمیته بازرسی و نظارت ستاد اربعین گزارش این بازرسی ها پس از جمع بندی و ارائه نظرات و ارائه راهکارهای کارشناسی به ستاد اربعین استان و کمیته متناظر در ستاد اربعین کشور ارائه خواهد شد تا برای برنامه ریزی بهتر در سنوات آتی مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062101251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha