انجام بیش از 5‌هزار بازدید نظارتی از سرویس‌های بهداشتی استان کرمانشاه در ایام اربعین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۵‌هزار مورد بازدید از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی استان کرمانشاه انجام شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: نظارت بر خدمات‌دهی تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان در ایام اربعین به صورت ویژه و منظم انجام شده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: در سطح استان کرمانشاه از ۱۰ مردادماه تا ۲۰ شهریورماه 1402 در غالب ۱۵ تیم نظارتی کار بازدید روزانه از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان و به ویژه مسیرهای منتهی به مرز خسروی انجام شده است.

او با بیان اینکه در سطح استان ۱۸۴۷ چشمه سرویس بهداشتی فعال در قالب ۲۸۰ واحد به مسافران خدمات‌ ارائه می‌کنند، گفت: در یک ماه گذشته ۵۱۳۸ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان انجام شده است.

فرمانی با تاکید بر اینکه کار نظارت بر خدمات‌دهی تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی همچنان  باجدیت ادامه خواهد داشت، گفت: امسال با ساخت ۹۸۰ چشمه سرویس بهداشتی در سطح استان وضعیت مناسبی برای خدمات‌دهی به گردشگران فراهم شده است.

او افزود: امسال در مسیرهای اصلی استان ۱۸۰ موکب پذیرایی برای خدمات‌دهی به زوار اربعین برپا شده بود که خدمات بسیار ارزشمندی را ارائه کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه تصریح کرد: ۳۲۰ واحد تاسیسات گردشگری استان از جمله اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی در این ایام آماده خدمات‌دهی به مسافران مراسم با شکوه اربعین بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062101255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha