اقامت بیش از ۲ میلیون نفر شب زائر در خراسان رضوی

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: طی روزهای ۱۵ تا ۲۰ شهریور ماه جاری ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۲۰۹ نفر - شب اقامت زائران رضوی در استان ثبت شده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد امروز سه‌شنبه 21 شهریور ماه  1402 در نشست خبری که به میزبانی شهرداری مشهد برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: این میزان اقامت در واحدهای رسمی، موقت و اضطراری ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان این که ۷۰ درصد گنجایش آماده سازی شده تکمیل شده است ادامه داد:ظرفیت اقامتی در استان حدود ۸۰۰ هزار نفر - شب و در مشهد ۷۰۰ هزار نفر- شب است.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: میزان ورود زائران در ایام دهه صفر به مشهدالرضا طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش داشته است.

گنابادی نژاد افزود: طی این مدت یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۹۲ زائر وارد مشهد شدند اما در مدت مشابه پارسال این رقم ۹۷۴ هزار و ۸۶۲ زائر بوده است.

او تصریح کرد: عزم تمامی دستگاههای اجرایی و مجموعه های مختلف، خدمت به زائران رضوی در ایام عزاداری دهه پایانی صفر است و ستاد خدمات سفر استان و قرارگاه خدمات سفر به صورت روزانه فعال است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062101313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha