تخلفات و شکایات از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی زنجان بررسی شد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از برگزاری کمیته فنی نظارت و رسیدگی به تخلفات و شکایات از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، روز گذشته سه‌شنبه ۲۱شهریورماه ۱۴۰۲ جلسه کمیته فنی نظارت و رسیدگی به تخلفات و شکایات حوزه دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاون گردشگری، اعضای بخش خصوصی و کارشناسان این حوزه برگزار و به دو پرونده شکایت رسیدگی شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: به الزام آژانس‌های خدمات مسافرتی به عمل به تعهدات تاکید کرد و گفت: در غیر این صورت مسافر حق شکایت دارد که از طریق اقدامانی از جمله تذکر، اخطار یا الزام به پرداخت خسارت با آن‌ها برخورد می‌شود. چنانچه مبالغ اضافه از مسافران دریافت شده باشد نسبت به عودت آن و یا برداشت از محل ضمانت بانکی شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری اقدام می‌شود.

او همچنین فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی را بر اساس دستور العمل‌های ابلاغی ضروری برشمرد و گفت: هرگونه تخلفی مورد رصد قرار گرفته و بر اساس ضوابط به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

آبیان افزود: حق اعتراض به رأی صادره توسط هر دو طرف طی ۱۵ روز از صدور رأی وجود دارد تا در کمیسیون تجدید نظر مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha