«مردمی بودن» مهمترین ویژگی دومین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی است

دبیر دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی گفت: مردمی بودن مهمترین ویژگی دومین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی است.

علیرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با تاکید بر اهمیت رویکرد مردمی بودن دومین دوره جشنواره تولیدات رسانه‌ای میراث فرهنگی، گفت: اعضای این جشنواره چهارشنبه هفته گذشته به قزوین سفر کردند که هدف از این سفر آشنایی هرچه بیشتر اعضاء با داشته‌ها و امکانات استان و بررسی محورهای برگزاری جشنواره است.

او گفت: از جمله تفاوت‌های این جشنواره با دوره قبل، اضافه شدن بخش‌های جدید به جشنواره است و هنرمندان تا ۱۵ مهر فرصت دارند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

تابش ادامه داد: قزوین دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است و این جشنواره می‌تواند به معرفی این ظرفیت‌ها کمک کند. اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره نیز دارای ایده‌های بسیار خوبی هستند که امیدوارم بتوانیم از آنها در دومین دوره جشنواره به خوبی استفاده کنیم.

دبیر دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی اضافه کرد: مردمی بودن جشنواره رویکرد دومین جشنواره است. اگرچه جشنواره در قزوین برگزار می‌شود اما این جشنواره تنها متعلق به قزوین نیست بلکه میراث‌فرهنگی کشور را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند موجب ارتقاء سواد میراثی شود.

او در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات ما در این جشنواره این است که اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره از چهره‌های شاخص حوزه هنر و رسانه و نیز میراث فرهنگی هستند به طور حتم ایده‌های اعضای جشنواره در طول برگزاری می‌تواند به ارتقاء سطح کیفی جشنواره کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062501452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha