برگزاری «گالری به وسعت یک شهر» هم زمان با برپایی دومین «جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی»

یک عضو شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی گفت: هم زمان با اجرای این جشنواره در شهر قزوین، مجموعه‌ای هنری به نام «گالری به وسعت یک شهر» برگزار خواهد شد.

شهرام گیل‌آبادی عضو شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، با اعلام این خبر اظهار کرد: دومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی اواخر آبان در شهر قزوین برگزار خواهد شد که به طور حتم برگزاری این جشنواره می‌تواند باعث افزایش شناخت مردم از ظرفیت‌های شهر قزوین در حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی و نیز صنایع‌دستی و آداب و رسوم و آیین‌ها شود.

او گفت: این شهر فوق‌العاده است داشته‌هایی دارد که حیف است به راحتی از آن بگذریم.

گیل‌آبادی ادامه داد: قزوین یک زمانی پایتخت ایران بوده است از این رو به طور حتم دارای ظرفیت‌های فراوانی است. هم زمان با برگزاری این جشنواره، گالری به وسعت یک شهر ایجاد می‌شود

او ادامه داد: این مژده را هم باید بدهم که نمایشی‌های کشور و خبرهای هنر نمایش کشور در فضاهایی مثل سعدالسلطنه تقدیم مردم قزوین می‌کنند.

او افزود: تصورم بر این است که جشنواره‌ای که در حوزه‌های مختلف اعم از میراث ملموس و ناملموس را در بر می‌گیرد جشنواره غنی است.

گیل‌آبادی خاطرنشان کرد: جوایز بسیار ارزشمندی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است. داوران جشنواره نیز افراد سرشناس و ماهری هستند ضمن این که افرادی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند نیز افراد شاخصی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062501453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha