ارتقای خدمات‌رسانی گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور کار فعالان گردشگری باشد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای خدمات‌رسانی در حوزه گردشگری در دستور کار فعالان گردشگری و مسئولان دفاتر خدمات مسافرتی استان قرار گیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ در نشست با تعدادی از فعالان گردشگری استان تأکید کرد: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارتقای خدمات‌رسانی در حوزه گردشگری را جزو برنامه‌های اولویت‌دار در سال‌جاری قرار داده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این استان با برخورداری از افزون‌بر ۸۰۰ جاذبه گردشگری یکی از مهم‌تریم مقصدهای گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.

جیلان تصریح کرد: پتانسیل، توانمندی و ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری زمینه مناسبی برای اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در این استان است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

او یادآور شد: در این راستا فعالان گردشگری و مسئولان دفاتر خدمات مسافرتی چهارمحال و بختیاری با ارائه پیشنهادها، راهکارها و نظرهای کارشناسی می‌توانند مسیر ارتقای زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری استان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062701540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha