بیش از ۷۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران ثبت شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: ۷۵ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۹۹۰ نفر شب از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۲۵ شهریور سال جاری در این استان اقامت کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ تعداد مسافران در اقامتگاه‌های رسمی را ۳۴ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۹۸۸ نفر و غیر رسمی را ۳۶ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۶۳۲ نفر اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران مجموع بازدیدهای نظارتی را ۲ هزار و ۳۰۲ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۵۸۳ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، ۶۲۰ بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۴۷۴ نیز از رستوران‌ها و مراکز خدمات مسافرتی انجام‌ شد.

برزگر تعداد تشویق را ۲۹۲، تذکر ۲۲۹، اخطار کتبی ۱۰۱ و تعداد تعطیل یا تعلیق را ۳ فقره اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان را ۱۸ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۶۰۳ مورد عنوان کرد.

او همچنین تعداد اقامت در اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری در تعطیلات شهادت پیامبر اعظم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) را ۴ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۳۳۰ نفر به استان برشمرد.

برزگر مجموع بازدیدهای نظارتی در این تعطیلات را ۲۳۶ مورد، دفاتر خدمات مسافرتی ۷۸, رستوران و مراکز پذیرایی و بین راهی ۵۱ مورد اعلام کرد و گفت: در این مدت ۳۸ فقره تشویق، ۳۰ مورد تذکر و ۴ مورد اخطار کتبی صادر شد.

برزگر همچنین کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی را ۵۶۹ هزار و ۷۲۹ نفر اعلام کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران میزان نفر شب اقامت از اول تیرماه تا ۲۵ شهریور سال جاری را ۳۹ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۶۸۸ اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062701598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha