تورها و میزگردهای آموزشی هفته گردشگری در مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری تورها و میزگردهای آموزشی همزمان با هفته گردشگری در مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ با اعلام خبر فوق گفت: این تورهای گردشگری در سراسر استان توسط موسسات گردشگری و تحت نظارت واحد آموزش گردشگری برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: آشنایی با اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سرمایه‌های سبز، پرنده‌نگری، رعایت ایمنی و جلوگیری از حوادث، رانندگان وسیله نقلیه گردشگری، کارگاه آموزشی توسعه اکوتوریسم، بازاریابی نوین و راه‌های نجات از بحران و توانمندسازی کارشناسان نظارت اداره‌کل و شهرستان‌ها با نحوه ارزیابی از تاسیسات گردشگری از جمله دوره‌هایی است که در هفته گردشگری ارائه می‌شود.

او از برگزاری میزگردهای متنوع گردشگری دراین هفته اشاره کرد و یادآور شد: میزگردهای گردشگری روستایی و اجتماع محور پایدار و سبز، خانه‌های بوم‌گردی، سرمایه‌های سبز و نقش بانوان در توسعه پایدار محلی نیز در این هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود تا شرایط حضور برای تمامی شاغلان حوزه گردشگری فراهم شود.

برزگر از نیروهای آموزش‌دیده به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه گردشگری در یک منطقه یاد کرد و گفت: یکی از استراتژی‌های وزارتخانه برگزاری دوره‌های آموزشی با سرفصل‌های متنوع در سراسر کشور به صورت مجازی است که علاقه‌مندان بدون محدودیت مکانی، برای حضور می‌توانند به سامانه www.education.mcth.ir و پیج اینستاگرامی training.tourism.iran مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062801641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha