۳۶ منطقه برای احداث سرویس بهداشتی در مازندران شناسایی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از شناسایی ۳۶ منطقه برای احداث سرویس‌های بهداشتی در مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ با اعلام خبر فوق گفت: این ۳۶ منطقه با توجه به نیاز و حجم گردشگران شناسایی شده و یک منطقه نیز در مسیر عباس‌آباد به کلاردشت آماده واگذاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه منطقه عباس‌آباد به کلاردشت بدون معارض بوده و آماده واگذاری به سرمایه‌گذار است؛ افزود: این منطقه در مسیر اصلی واقع شده و قبل و بعد آن به فاصله ۱۰ کیلومتر سرویس بهداشتی وجود ندارد.

او با اشاره به این مطلب که در حال حاضر با توجه به تاکید وزیر گردشگری کشور و نیاز گردشگران، احداث سرویس‌های بهداشتی از اولویت‌های اجرایی گردشگری در استان قرار دارد، تصریح کرد: در کنار آغاز به کار کمیته سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی، کارگروهی برای بازدید از تاسیسات گردشگری با مسئولیت معاون عمرانی استانداری مازندران و حضور ۱۲ دستگاه اجرایی تشکیل شد و ۲۰۰ بازدید نظارتی در تعطیلات اخیر و حضور قابل توجه گردشگران در مازندران انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران یادآور شد: مازندران مقصد گردشگران داخلی کشور است و ایجاد امکانات مطلوب برای ارائه خدمات به گردشگران نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی و حمایت ملی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062801657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha