گردشگری روستایی در چهارمحال و بختیاری تقویت می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح گردشگری روستایی در این استان با هدف سامان‌دهی و ارتقای خدمات‌رسانی بیشتر به روستاییان تقویت می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در نشست با تعدادی از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری تأکید کرد: به‌همین منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری روستایی استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا یک گروه کارشناسی به‌منظور بررسی پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری روستایی تشکیل می‌شود و نقاط ضعف و قوت در این حوزه را بررسی می‌کند.

جیلان تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری روستایی چهارمحال و بختیاری باعث بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد جامعه روستایی، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه روستائیان به حاشیه شهرها می‌شود.

او یادآور شد: روستاهای چهارمحال و بختیاری به‌علت برخورداری از فرهنگ غنی و جذابیت‌های گردشگری خاص قابلیت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062901742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha