زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری تقویت می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری این استان از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم در بخش گردشگری است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۲ در نشست با تعدادی از سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری استان تأکید کرد و گفت: تقویت و افزایش طرح‌ها و تأسیسات گردشگری در مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری این استان هم‌اکنون جزو برنامه‌های اصلی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: به‌منظور کاهش مشکلات گردشگران و تقویت زیرساخت‌های گردشگری مجوز ایجاد برای تعدادی از طرح‌های بزرگ شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مجتمع‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و اردوگاه‌های گردشگری در استان  صادر شده است.

جیلان تصریح کرد: با تکمیل، بهره‌برداری و راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود.

او یاداور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های مهم گردشگری استان از سرمایه‌گذاران حمایت و به آنان مشوق‌هایی را ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402063001789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha