رونمایی از ۳۲ تمبر یادبود شهدای شاخص خوزستان

به‌مناسبت فرارسیدن‌هفته دفاع‌مقدس، به همت اداره‌کل پست و اداره‌کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان، از تمبر یادبود شهدای شاخص خوزستان رونمایی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، به مناسبت هفته دفاع‌مقدس، روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع‌مقدس و مقاومت استان خوزستان با شعار «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که با حضور استاندار خوزستان، فرمانده ارتش در جنوب، فرمانده سپاه ولیعصر(عج)در استان، فرمانده قرارگاه کربلا و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان برگزار شد، از تمبر یادبود شهدای شاخص خوزستان رونمایی شد.

 در این مراسم که با سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت ارتباط برخط تصویری برگزار شد، بیش از یک میلیون نفر از پیشکسوتان دفاع‌مقدس حضور داشتند. همچنین در این مراسم جمعی از یادگاران هشت سال دفاع‌مقدس و مادران و همسران شهدا مورد تکریم قرار گرفتند.

تمبر شهدای شاخص خوزستان پس از رونمایی توسط روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، به موزه تمبر آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.

رونمایی از ۳۲ تمبر یادبود شهدای شاخص خوزستان

رونمایی از ۳۲ تمبر یادبود شهدای شاخص خوزستان

انتهای پیام/

کد خبر 1402063001795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha