صدور موافقت‌نامه اصولی احداث مجتمع گردشگری و اقامتگاه بوم‌گردی در خرم‌آباد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از صدور موافقت‌نامه اصولی احداث مجتمع گردشگری و اقامتگاه بوم‌گردی در خرم‌آباد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور  با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان به‌ویژه مرکز لرستان، موافقت‌نامه اصولی احداث ۲ مجتمع گردشگری و ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در خرم‌آباد، صادر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: همچنین موافقت‌نامه اصولی تعاونی مجتمع گردشگری در خرم‌آباد نیز اخذ شده است.

او با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های گردشگری، رونق و پویایی صنعت گردشگری را در استان به دنبال خواهد داشت، افزود: با توجه به ظرفیت‌های ویژه استان لرستان در زمینه های تاریخی و طبیعی، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و بویژه احداث اقامتگاه‌ها در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

حسن‌پور ادامه داد: ایجاد تاسیسات زیربنایی و فراهم کردن امکانات و تجهیزات مطلوب و مناسب برای تامین رفاه و آسایش افراد، لازمه اصلی جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اضافه کرد: لرستان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی نظیر طبیعی و تاریخی، نیازمند فرهنگ‌سازی، مدیریت یکپارچه، ایجاد تفکر گردشگری و زیرساخت‌های لازم برای رونق این صنعت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402063001814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha