قدردانی شورای عالی استان از مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه

اعضای شورای عالی استان کرمانشاه با اهدای لوح از اقدامات مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به دلیل افزایش تعاملات و همکاری‌های این اداره‌کل با شوراها و شهرداری‌ها قدردانی کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه در حاشیه نشست شورای عالی استان کرمانشاه که در محل کاروانسرای جهانی بیستون برگزار شد، از زحمات داریوش فرمانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

سید مهدی طالقانی رئیس شورای عالی استان کرمانشاه در این خصوص اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه با حضور آقای فرمانی اتفاقات بسیار مثبتی رخ داده است و تعاملات بین دستگاهی به ویژه در حوزه شوراها و شهرداری‌ها افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس شورای عالی استان کرمانشاه ضمن قدردانی از این نوع تعامل گفت: همانگونه که تعاملات افزایش یافته امیدواریم با گسترش همکاری‌های دوجانبه بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی استان باشیم.

او گفت: در گام اول تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه این همکاری‌ها با مدیریت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امضا کرده‌ایم که قطعا اتفاقات بسیار خوبی را برای استان رقم خواهد زد.

طالقانی افزود: در استان کرمانشاه ۴۲۰۰ اثر شناسایی شده و ۲۲۰۰ اثر ثبت ملی شده تاریخی وجود دارد که نیازمند مراقبت هستند.

او تصریح کرد: در چهارچوب این تفاهم‌نامه قصد داریم از ظرفیت ۵ هزارو ۸۱ نفر عضو شورای شهر و روستا برای صیانت و حفاظت از آثار تاریخی استان استفاده شود.

رئیس شورای عالی استان کرمانشاه با اعلام اینکه این تفاهم‌نامه در مرحله بعد در سطح شهرستان‌ها و بخشداری‌ها نیز اجرایی می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان نهاد مردم‌سالار استان در حفاظت و صیانت از آثار تاریخی نقش آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402063001848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha