میراث‌فرهنگی هرمزگان تمام تلاش خود را برای حمایت از مددجویان بهزیستی انجام می‌دهد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه جامعه هدف بهزیستی افراد آسیب‌پذیر جامعه هستند که نیاز به حمایت دارند، گفت: این اداره‌کل تمام تلاش خود برای حمایت از مددجویان بهزیستی انجام می‌دهد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از کارشناسان در راستای تعاملات دوجانبه روز شنبه یکم مهرماه 1402 برگزار شد.

محمد محسنی در این نشست گفت: این اداره‌کل به فراخور وضعیت جسمی مددجویان و در حوزه انجام تکالیف خود، آمادگی همکاری با اداره‌کل بهزیستی را دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: این همکاری می‌تواند شامل صدور مجوز، واگذاری محلی برای ارائه محصولات مددجویان و ... باشد.

او بابیان اینکه با شناسایی ظرفیت‌های دو طرف بهتر می‌توانیم برای مددجویان برنامه‌ریزی کنیم، اظهار کرد: جلساتی با حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شود تا نیازها احصا و بر اساس نیازها، همکاری متقابل انجام شود.

در این نشست همچنین موضوعاتی شامل همکاری در پرداخت تسهیلات، جذب سرمایه‌گذار و ... بحث و تبادل‌نظر شد.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402070100023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha