برنامه‌های هفته گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های پیش‌بینی شده درهفته گردشگری استان را اعلام کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور  با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت روز جهانی جهانگردی همزمان با سراسر کشور از ۵ لغایت ۱۱ مهرماه امسال در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌مناسبت روز جهانی جهانگردی ویژه برنامه‌هایی سالانه برگزار می‌شود که اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نیز در سال جاری همسو با برنامه‌های اعلام شده از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌مناسبت روز جهانی جهانگردی برنامه‌هایی را پیش‌بینی و اجرا می‌کند.

طالبی پور گفت: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته جهانی جهانگردی به‌صدا درآوردن زنگ گردشگری با حضور مسئولان استانی در یکی از مدارس شهر یاسوج، غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، نشست خبری و تجلیل از فعالان رسانه ای در حوزه گردشگری،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گردشگری، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع فرهنگ و آداب و رسوم، توزیع اقلام فرهنگی با محوریت رعایت عفاف و حجاب در مراکز گردشگری، حضور در برنامه زنده تلویزیونی دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان حوزه فرهنگ و تاریخ کهگیلویه و بویراحمد با حضور چهره های مطرح استان نیز به مناسبت هفته گردشگری به میزبانی شهر یاسوج برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070400135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha