نمایش آثار صنایع‌دستی هنرمندان خوزستانی در هشتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خوزستان گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی آثار هنرمندان خوزستانی از اول مهرماه ۱۴۰۲ در هشتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپا شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، شکراله قاسمی ضمن تبریک روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری گفت: در این نمایشگاه آثار شاخص استان توسط سه هنرمند و صنعتگر خوزستانی شامل حدیث باقریان‌زاده در رشته‌های خراطی و فیروزه‌کوبی، ساغر طهماسبی در رشته‌های مینیاتور و تذهیب و سحر موسوی در رشته‌ چرم‌دوزی به نمایش گذاشته شده است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان با بیان این‌که نمایشگاه یادشده تا پنجم مهرماه در هشتی وزارتخانه میراث‌فرهنگی برپا خواهد بود افزود: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده سه هنرمند پیش‌گفته بلافاصله از ششم مهرماه به مدت یک هفته نمایشگاهی از آثار خود را در کاخ گلستان تهران برگزار خواهند کرد.

او اظهار امیدواری کرد نمایش این آثار بتواند برای توسعه و ترویج صنایع‌دستی استان، اتفاقات خوبی را رقم بزند و به خوبی آثار شاخص صنایع‌دستی استان خوزستان معرفی شوند.

نمایش آثار صنایع‌دستی هنرمندان خوزستانی در هشتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha