آغاز فعالیت خانه خوراک و نوشیدنی یزد

در آستانه روز جهانی گردشگری و در راستای توسعه فعالیت‌های کمیته تخصصی گردشگری خوراک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، خانه خوراک و نوشیدنی یزد شروع به کار کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، روز سه‌شنبه ۴ مهرماه مراسم آغاز به کار خانه خوراک و نوشیدنی یزد با حضور سرپرست اداره‌کل میراث­فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سرپرست معاونت گردشگری یزد برگزار شد.

حسین دهقان، مسئول کمیته تخصصی گردشگری خوراک یزد و بنیان‌گذار خانه خوراک و نوشیدنی یزد هدف از راه‌اندازی این خانه را برگزاری رویدادهای متنوع در بستر فرهنگی و خوراکی استان یزد عنوان کرد.

مسئول کمیته تخصصی گردشگری خوراک یزد افزود: خانه خوراک و نوشیدنی یزد رستوران یا کافه نیست، بلکه محل برگزاری رخدادهای مختلف با عرضه خوراک و نوشیدنی برای معرفی داشته‌های ناملموس فرهنگی است و درصدد هستیم تا با استمرار فعالیت‌ها، در کنار عرضه خوراک و نوشیدنی سنتی به گردشگران، به ارتقای ذائقه یزدی‌ها و حرکت در مسیر انتخاب غذای سالم نیز گام برداریم.

او با اشاره به اینکه خانه خوراک و نوشیدنی یزد با فعالیت و سرمایه بخش خصوصی شروع به کار کرده، ادامه داد: در اولین روز کاری این خانه، با همکاری کمیته تخصصی فرهنگی - تاریخی یزد در راستای ترویج فرهنگ توسعه پایدار و استفاده از صنایع‌دستی و منسوجات یزدی اقداماتی انجام شد.

کمیته تخصصی گردشگری خوراک در محل خانه خوراک و نوشیدنی یزد، آماده همکاری و تعامل سازنده برای ارتقای سطح خدمات و تنوع‌بخشی به تمامی گونه‌های گردشگری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha