دومین تور تعالی جامعه حرفه‌ای اقامتگاه های بوم‌گردی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود

رئیس جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان رضوی از برگزاری دومین تور تعالی این جامعه حرفه‌ای استان با همکاری موسسه آموزشی آرینا سفر پارس خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمد حسن حسین‌پور با اعلام این خبر گفت: این تور تعالی در قالب همایش آموزشی و تجلیل از برگزیدگان استان خراسان رضوی یکشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۴ به‌مناسبت هفته گردشگری در موزه بزرگ خراسان برگزار خواهد شد.

رئیس جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان رضوی ادامه داد: از تمامی اعضای جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند.

حسین‌پور تصریح کرد: در این همایش یک‌روزه مدیران و بهره‌برداران اقامتگاه‌های بوم‌گردی با روش‌های بازاریابی، ارزیابی اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خدمت‌رسانی، خلاقیت و مدیریت در اقامتگاه‌ها، میزبانی و توسعه فرهنگ بومی و محلی بیشتر آشنا خواهند شد.

رئیس جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان رضوی با اشاره به شعار سال گردشگری مبنی بر گردشگری سبز یادآور شد: رویکرد اقامتگاه‌های بوم‌گردی توسعه پایدار و حفاظت از منابع طبیعی و حفظ محیط زیست است و تاکنون نیز نش مهمی در این زمینه داشته‌اند.

او درباره ظرفیت‌های گردشگری استان در حوزه بوم‌گردی اظهار کرد: استان خراسان رضوی هم اکنون ۱۶۴ اقامتگاه‌ بوم‌گردی و سنتی دارد و بیشترین تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی به ترتیب در شهرستان‌های طرقبه ‌شاندیز، چناران، گلبهار، کلات، گناباد و نیشابور قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha