برگزاری مسابقه رالی خانوادگی در منطقه سیستان به مناسبت هفته گردشگری/ از اجرای جشنواره‌های بومی و محلی تا غبارروبی مزار شهدا

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زابل از برگزاری مسابقه رالی خانوادگی در مجتمع بقیه الله چاه نیمه به مناسبت هفته گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، سیاوش سنجرانی تقارن هفته دفاع مقدس و گردشگری را فرصت خوبی برای ارائه دستاوردها و تبیین و تشریح اقدامات به مردم دانست و بیان کرد: یکی از برنامه‌های در دست اجرا حین این هفته برگزاری رالی خانوادگی در حوزه سیستان در مجتمع بقیه الله چاه نیمه است.

اورئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زابل افزود: افتتاح مجتمع تالار پذیرایی قصر با ارائه گذاری بخش خصوصی و برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی و گردشگری در بخش کرباسک روستای ژاله‌ای از دیگر برنامه‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه آرامش و امینت امروز ما مرهون رشادت و ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم آنان است، ادامه داد: باهدف تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و امام شهدا گلزار شهدای این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان غبارروبی و عطرافشانی شد.

سنجرانی اظهار کرد: شرکت در برنامه رادیویی سلام سیستان و برگزاری دوره آموزشی برای ۲۰ نفر از علاقه‌مندان به حوزه میراث‌فرهنگی به مدت دو روز در قالب دوره شناخت نخ، پارچه و گلیم در شهرستان زابل با همکاری وزارت متبوع و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از دیگر اقدامات در هفته گردشگری به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha