شهرکرد از مقصدهای اصلی گردشگران ایرانی و خارجی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد از مهم‌ترین مقصدهای اصلی گردشگران ایرانی و خارجی در طول سال به‌شمار می‌رود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان عصر چهارشنبه پنجم مهرماه ۱۴۰۲ همزمان با روز جهانی گردشگری در حاشیه تور شهرکردگردی از مسیر موزه باستان‌شناسی تا مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر شهرکرد با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این شهر تاکید کرد: سالانه در فصل‌های مختلف به‌ویژه بهار، تابستان و زمستان گردشگران فراوانی از نقاط مختلف کشور و دنیا به شهرکرد سفر می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: برای تأمین به‌موقع زیرساخت‌های گردشگری در شهرکرد اقدامات فراوانی انجام شده اما همچنان با نقطه مطلوب فاصله وجود دارد و نیازمند اقدامات بیشتر است.

جیلان تصریح کرد: در همین راستا جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌منظور سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

او یادآور شد: به‌همین منظور اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری بسته‌ها و مشوق‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آماده کرده است.

جیلان اضافه کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد تا صدور مجوزهای قانونی برای راه‌اندازی هتل، هتل‌آپارتمان، اردوگاه‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه‌های مسافر و مجتمع‌های گردشگری را در سریع‌ترین زمان ممکن صادر کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha