قدردانی از تلاش فعالان گردشگری بخش خصوصی همدان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: در آستانه هفته گردشگری و در روز جهانی گردشگری از زحمات فعالان گردشگری استان با حضور در دفاتر آنان تجلیل و قدردانی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محسن معصوم علیزاده با اشاره به قابلیت‌های فراوان گردشگری استان، گفت: داشتن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی در کنار ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، می‌تواند در رشد و توسعه پایدار استان نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان عنوان کرد: حسن رفتار و خدمات مدیران و کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان در ایام تابستان و تعطیلات امسال بسیار شایسته و مطلوب بود.

معصوم‌علیزاده گفت: موفقیت و عدم شکایت از تورهای برگزار شده، رعایت تمام ضوابط و استانداردهای این حوزه و میزان رضایت‌مندی گردشگران از خدمات تورها، باعث شد تا در اولین روز از هفته گردشگری با حضور در دفاتر آژانس ها و خدمات مسافرتی و نیز دفتر شرکت سیاحتی علیصدر از تلاشهای آنان تقدیر کنیم.

او با تاکید بر اینکه مشتری‌مداری باید در اولویت برنامه‌ها و اهداف مدیران دفاتر خدمات‌مسافرتی و جهانگردی همدان قرار گیرد، یادآور شد: امیدواریم با افزایش انسجام و هماهنگی میان بخش خصوصی و دولتی شاهد رشد روزافزون صنعت گردشگری و توسعه اشتغال در این حوزه  باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha