طرح های گردشگری ایلام با اعتبار بیش از ۴۲ میلیارد تومان افتتاح شد

طرح های گردشگری استان ایلام طی آیینی با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت هفته گردشگری با اعتباری بیش از ۴۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عصر روز پنج شنبه ۵ مهر ماه همزمان با سراسر کشور به مناسبت آغاز هفته گردشگری ، طی آیینی با حضور سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهریار عباسی معاون اقتصادی استانداری ایلام ، فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام به صورت وبیناری ۱۶ طرح گردشگری استان استان با حجم سرمایه گذاری ۴۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و با اشتغال زایی ۵۲ نفر افتتاح شد.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: این طرح ها در بخش‌های مجتمع‌ها ، سفره‌خانه سنتی و اقامتگاه‌های بوم گردی که با حجم سرمایه‌گذاری ۴۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شدند.

شریفی ادامه داد: این طرح‌ها با همت بخش خصوصی و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در جهت اشتغال‌زایی و توسعه صنعت گردشگری استان به بهره برداری رسیدند که امیدواریم با اجرای برنامه های پیش بینی شده در سال جاری و سال‌های آینده در توسعه این صنعت موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha