سمینار گردشگری سلامت در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری سمینار گردشگری سلامت با محوریت آب‌های درمانی در آذرماه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 8 مهرماه 1402 در جلسه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: سمینار گردشگری سلامت با محوریت آب‌های درمانی 3 تا 4 آذرماه در اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این سمینار که در تقویم رویدادهای گردشگری سازمان اکو به ثبت رسیده است به مناسبت رویداد اردبیل 2023 و به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: همچنین همزمان با نشست وزرای گردشگری اکو در اردبیل در هفته جاری نشست B2B با حضور فعالان اقتصادی کشورهای عضو برگزار خواهد شد که با حضور دانشگاه علوم پزشکی و فعالان بخش خصوصی استان در زمینه گردشگری سلامت نیز رایزنی‌هایی برای همکاری‌های دوجانبه اتفاق خواهد افتاد.

محمدی ادیب ادامه داد: در این جلسه شرایط اعطای مجوز تسهیل‌گری در حوزه گردشگری سلامت و افزایش تعداد بیمارستان‌های دارای مجوز IPD بررسی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070800437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha