نمایشگاه توانمندی‌های اسوه در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی «ایرانشهر» افتتاح شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر گفت: در راستای معرفی حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی نمایشگاه توانمندی‌های اسوه به مناسبت هفته وحدت و چهارمین روز از هفته گردشگری با شعار «سفر به فردای ایران با گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز» در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، رحمان ریگی بیان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های اسوه در حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی در زمینه بازاریابی و جذب گردشگر نقش مؤثری خواهد داشت.

او افزود: باتوجه‌به اینکه صنایع‌دستی نقش مؤثری در مبادلات فرهنگی، صادرات کالا، اشتغال‌زایی و جذب توریسم دارد؛ بنابراین برای هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این نمایشگاه در هفته گردشگری برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی برای فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است تا از تجربه بازاریابی این حوزه استفاده کنند و از سویی دیگر هنرمندان صنایع‌دستی نیز از این فرصت برای معرفی توانمندی‌ها، تولیدات و ارتباط با بازار و سلیقه مخاطب بهره‌مند خواهند شد.

ریگی اظهار کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور تعدادی از صنعتگران میراث‌فرهنگی، فعالین گردشگری و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان ایرانشهر با ایجاد ۲۰ غرفه در محل سالن ورزشی حوزهٔ مقاومت بسیج حامیان ولایت ایرانشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070800521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha