تجلیل از طلایه‌داران گردشگری اصفهان

هم‌زمان با پاسداشت هفته گردشگری، طی مراسمی از طلایه‌داران و فعالان گردشگری استان اصفهان تجلیل شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته ۸ مهرماه با حضور حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و نمایندگان جوامع گردشگری استان اصفهان، آیین تجلیل از طلایه‌داران عرصه گردشگری اصفهان در محل تالار امیران هتل سپاهان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: بی‌تردید سفر در فرهنگ کهن ملی و دینی ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به‌گونه‌ای که خداوند متعال در قرآن کریم امر نموده به سفر بروید و در آن ضمن آموزش، پند و عبرت بگیرید.

او ادامه داد: معتقدیم بخش خصوصی پیشران گردشگری است، بااین‌حال علی‌رغم تلاش‌هایی که انجام‌شده و با توجه به پیشرفت‌های خوبی که داشته‌ایم، هنوز تا حد ایدئال فاصله‌داریم.

محققیان افزود: امروز فرهنگ گردشگری در میان مردم رشد قابل‌ ملاحظه‌ای کرده به‌نحوی‌که مردم بسیار جلوتر از مسئولان و برنامه ریزان گردشگری حرکت می‌کنند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تصریح کرد: بی‌تردید گردشگری و نشاط اجتماعی کاملاً با آرمان‌ها و اصول حاکم بر انقلاب و کشور مطابقت دارد، بااین‌حال باید تلاش کنیم تا موانع و مشکلات موجود پیش روی این صنعت در پهنه استان با تشریک‌مساعی مسئولان و بخش خصوص حل شود.

او تأکید کرد: برگزاری موفق سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان ثابت کرد باهمت مضاعف و همکاری دو بخش دولتی و خصوصی می‌توان این نمایشگاه را هرسال پرشورتر و بارونق بیشتری باهدف ایجاد شورونشاط اجتماعی و توسعه گردشگری برگزار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha