میراث‌فرهنگی ایلام در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شد

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام به‌عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی انتخاب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، امروز یکشنبه ۹ مهرماه جشنواره شهید رجایی در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد که اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در این جشنواره حائز کسب رتبه برتردر گروه فرهنگی، علمی و آموزشی شد.

استاندار ایلام در این جشنواره ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ ۳هزار شهید استان و آرزوی سلامت برای مقام معظم‌رهبری و  توفیقات برای رئیس‌جمهوری گفت: باید قدردان خداوند متعال باشیم که امام خامنه‌ای به‌عنوان ولی‌امر مسلمین، ما را در این دریای متلاطم به ساحل نجات هدایت می‌کند.

بهرام‌نیا بیان کرد: استان ایلام، میدان رقابت مدیران برای خدمت به مردم است و همه‌ مدیران در حوزه‌ خدمت به مردم در حال رقابت هستند، مدیران باید قدردان موهبت الهی یعنی خدمتگزاری به مردم باشند.

نماینده‌ عالی دولت در ایلام با بیان اینکه معرفی ایلام به‌عنوان پدیده‌ی نوظهور گردشگری مرهون تلاش مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است تصریح کرد: با عنایت به ظرفیت‌ها، استان ایلام در آینده یکی از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود چرا که گام‌های بلندی برای توسعه استان برداشته شده است.

در پایان این جشنواره از مدیرکل میراث‌فرهنگی، گرشگری و صنایع‌دستی استان از طرف استاندار ایلام با دریافت تندیس و لوح تقدیر به‌عنوان دستگاه برتر در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha