بهگزارش میراثآریا بهنقلاز روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، عباس رئیسی با اعلام این خبر گفت: امروزه در دنیا شهرها به صورت شرکتهای رقیب عمل میکنند و تلاش دارند تا سهم بیشتری از بازار سرمایه، استعدادهای برجسته و توجه جهانی را به خود اختصاص دهند.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان افزود: در همین راستا این وبینار آموزشی برای توجه به مباحث برندسازی شهری و منظر شهری پایدار برای توسعه گردشگری برگزار شده است.
او ادامه داد: هنرجویان در این دوره آموزشی با سرفصلهای برندینگ و برندینگ مکانی، شاخصههای پایداری و سبزینگی شهری، ضرورت برندینگ شهری، گردشگری پایدار شهری و مدل تجربه زیست شهر تالابی بندر خمیر آشنا شدند.
رئیسی تأکید کرد: این دوره آموزشی با همکاری موسسه آموزش گردشگری مشق آفرینیش و میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی روز شنبه هشتم مهرماه بهصورت آنلاین و رایگان به مناسبت هفته گردشگری برگزار شده است.
انتهای پیام/
نظر شما