شرکت 28 نفر در وبینار آشنایی با برندینگ سبز شهری در بندرعباس

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: با حضور 28 نفر از علاقه‌مندان و فعالان حوزه گردشگری، وبینار آموزشی آشنایی با برندینگ سبز شهری در بندرعباس برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، عباس رئیسی با اعلام این خبر گفت: امروزه در دنیا شهرها به صورت شرکت‌های رقیب عمل می‌کنند و تلاش دارند تا سهم بیشتری از بازار سرمایه، استعدادهای برجسته و توجه جهانی را به خود اختصاص دهند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: در همین راستا این وبینار آموزشی برای توجه به مباحث برندسازی شهری و منظر شهری پایدار برای توسعه گردشگری برگزار شده است. 

او ادامه داد: هنرجویان در این دوره آموزشی با سرفصل‌های برندینگ و برندینگ مکانی، شاخصه‌های پایداری و سبزینگی شهری، ضرورت برندینگ شهری، گردشگری پایدار شهری و مدل تجربه زیست شهر تالابی بندر خمیر آشنا شدند.

رئیسی تأکید کرد: این دوره آموزشی با همکاری موسسه آموزش گردشگری مشق آفرینیش و میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی روز شنبه هشتم مهرماه به‌صورت آنلاین و رایگان به مناسبت هفته گردشگری برگزار شده است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha